Os membros do equipo de Orientación
propoñemos unha serie de enlaces onde podedes atopar múltiples actividades para
traballar cos vosos fillos e fillas, adaptadas as súas necesidades, intereses,
ritmo e estilos de aprendizaxe.
Aquí atoparedes material elaborado por nos así como outros contidos recollidos en diversas páxinas web, como son:
Aquí atoparedes material elaborado por nos así como outros contidos recollidos en diversas páxinas web, como son:
- https://www.orientacionandujar.es/
- https://www.aulapt.org/
- https://juegosinfantiles.bosquedefantasias.com/
- https://www.materialdeaprendizaje.com/
- https://cuentosparacrecer.org/
1. Estimulación da linguaxe oral.
A adquisición e desenvolvemento da linguaxe é unha das principais aprendizaxes que se producen nos primeiros anos de vida e de cómo se estimule e progrese esta aprendizaxe dependerán as interaccións sociais que establezan os nosos nenos e nenas e a súa vez condiciona á comprensión que faga do mundo e de si mesmo (autoxestión, autoconcepto…).
A adquisición e desenvolvemento da linguaxe é unha das principais aprendizaxes que se producen nos primeiros anos de vida e de cómo se estimule e progrese esta aprendizaxe dependerán as interaccións sociais que establezan os nosos nenos e nenas e a súa vez condiciona á comprensión que faga do mundo e de si mesmo (autoxestión, autoconcepto…).
Para isto propoñemos as seguintes
pautas xerais para favorecer un intercambio comunicativo positivo e estimular a
linguaxe oral.
(Para acceder fai Clic na imaxe)
A
conciencia fonolóxica é una habilidade pre-lectora clave para a aprendizaxe da
lectura traballando as habilidades de decodificación (conciencia fonolóxica) e
habilidades de comprensión (desenvolvemento da linguaxe, conciencia narrativa).
(Para acceder fai Clic na imaxe)
A través da memoria visual retemos información percibida
pola vista. Esta memoria está relacionada directamente cos procesos de aprendizaxe
(orientación espacial, atención, lectoescritura, seguimento de instrucións…)
4. Atención e memoria auditiva.
A
través da memoria auditiva retemos a información percibida polo oído. Esta memoria
permite lembrar a información que escoitamos e a orden na que a recibimos, por
isto afecta a aprendizaxe dos nosos nenos e nenas (atención, seguimento de instrucións orais, ditados...).
5. Comprensión Lectora.
A comprensión lectora e un dos piares fundamentais da aprendizaxe. Fai referencia
á capacidade de entender tanto palabras escritas de xeito illado como distintos
tipos de textos (narrativos, argumentativos, expositivos…).
Unha boa comprensión lectora facilitará a adquisición de aprendizaxes,
así como o desenvolvemento do pensamento crítico, a expresión oral e escrita, a
resolución de problemas…
Ningún comentario:
Publicar un comentario